Sunday, December 11, 2011

Hoe kan je dofollow backlinks vinden?

Hoe kan je dofollow backlinks vinden? | Website Promotie Website Promotie Meer bezoekers op je websiteHomeNiche vindenDe juiste keywords kiezenDomeinnaamWordPressInstallerenWordPress Themes InstallerenWebsite Promotiesocial bookmarks « Wat te doen als je website is gezakt in GoogleSEO Trends in 2011? » Hoe kan je dofollow backlinks vinden?December 5th, 2010 | Author: admin Waarom zou je dofollow backlinks moeten vinden?

Wist je dat de meerderheid van backlinks  die je plaatst nofollow zijn? Met andere woorden, zij zullen weinig waarde hebben wanneer het gaat over het verbeteren van uw positie in Google. Dus voor dat je een link plaatst op een website of blog is het interessant om te weten of een link naar je website dofollow of nofollow zal zijn.

De eenvoudigste manier om te weten of een blog de nofollow attribuut heeft is te gaan kijken in de paginabron, je vindt dit in je browser onder beeld of in Firefox gewoon ctrl+u drukken. Als je de bronpagina bekijkt en je ziet volgende code staan:Mijn website Dan weet je dat de betreffende website nofollow is.Is de website dofollow dan zal je de volgende code zien staan:http://www.anderewebsite.nl“ >Mijn website.

Let op: een link plaatsen op een nofollow website kan helemaal geen kwaad het is zelfs aan te raden om je linkbuilding campagne er zo natuurlijk mogelijk te laten uitzien in de ogen van Google.

dofollow backlinks

Hoe gebruiken nu de zoekmachines de NoFollow tag?

Elk van de drie grote zoekmachines interpreteert de DoFollow backlinks geheel op hun eigen manier:

Google volgt NoFollow backlinks maar geeft er simpelweg geen voordeel door aan de backlink met het nofollow attribuut.

Yahoo volgt NoFollow en haalt de backlink compleet uit haar index.

Bing kan de NoFollow zowel niet als wel volgen, maar haalt de backlink helemaal uit haar index.

Hoe vinden we nu dofollow backlinks:

Er zijn een paar manieren hoe je dofollow website’s kan vinden en deze zal ik je even opsommen.

1) Met Google afbeeldingen:

Ga naar Google afbeelding en zoek op volgende search string “U Comment, I Follow”, Op deze manier krijg je allerlei websites te zien die hun blog commentaren  op dofollow hebben staan. Het enige nadeel vind ik is dat er weinig Nederlanstalige blogs te vinden zijn.

2) Met Blog engine:

Ga naar Google.nl  en zoek op volgende search string “powered by blogengine.NET” “zoekwoord”. Blogengine.Net is standaard dofollow en daarom ook een van meest bezochte Blogplatforms om commentaar op te geven, wat als nadeel heeft dat er heel wat gespamd word op deze blogs.

3) Met Social netwerk site’s:

Google houd van Social netwerk websites en Dofollow backlinks van deze site’s is dan ook een absolute must. Je kan hier een lijst downloaden met PR5, PR6, PR7, PR8, PR9 Social netwerk websites waar je een Dofollow backlink kan achter laten.

4) Met DoFollow Social Bookmarking sites:

Net als de social netwerk site’s is het belangrijk om van de Social Bookmarking site’s een link te versieren, je kan hier een lijst downloaden van Social bookmarking site’s die dofollow backlinks toelaten.

Meer dofollow backlinks vinden

Natuurlijk zijn er nog meer methode’s om dofollow backlinks te verkrijgen, Maar wil je meer weten hoe je je website kan promoten, schrijf je dan in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte hoe je je website hoog in de Google resultaten kan krijgen.


Posted in Backlinks | Tags: dofollow backlinks, nofollow 33 Responses to “Hoe kan je dofollow backlinks vinden?” Matthijs: December 17, 2010 at 3:22 pm

Vooral die lijst is handig. Dank hiervoor. Ga kijken of ik op een aantal van deze sites een link kan scoren.

Reply Jens Swelson: December 17, 2010 at 6:56 pm

Als je op zoek bent naar Nederlandse do-follow blogs, kun je ook eens op http://www.wijvolgen.nl kijken. Dit is een website waar je Nederlandstalige dofollow-webblogs kunt aanmelden.

Reply admin: December 17, 2010 at 7:56 pm

Ok jens bedankt voor de tip, ondertussen heb ik deze blog ook Dofollow gemaakt.

Reply Ber: December 18, 2010 at 9:51 am

Bedankt voor de tip en de lijst. Ik ga er zeker mee aan de slag.

Reply Jens Swelson: December 23, 2010 at 9:29 am

@admin: nou, grijp die kans en voeg dit blog ook toe! ;-)

Reply Dirk: December 24, 2010 at 2:45 pm

Wel spijtig dat het een klein lijstje is

Reply admin: December 24, 2010 at 2:56 pm

Ik ben de lijst aan het bijwerken, nog even geduld.

Reply Teak Meubelen: December 26, 2010 at 1:13 pm

Ook NOfollow links geven waarde door. Minder dan DOfollow, maar ze hebben zeker waarde.

Reply geldverdienenblog.be: June 29, 2011 at 5:53 pm

Dit betwijfel ik, heb zelf al tests gedaan en deze link werd gewoonweg niet als link beschouwd. Wel zou het kunnen dat het telt als een vermelding als de domeinnaam de anchortekst is. Als men bijvoorbeeld google.nl ergens plaatst zonder dat het een links is dan zou deze ook meetellen voor ranking (zegt matt cutts).

Reply Rob Envelop: January 22, 2011 at 7:42 pm

Handige lijst. Bedankt. Ik ga er gelijk me aan de slag.

Reply Ayyildiz: January 23, 2011 at 1:47 am

bedankt voor de handige lijst. even kijken of ik er wat mee kan doen :)

Reply Soortelijk gewicht: February 18, 2011 at 5:02 pm

Bedankt voor de goede tips!

Reply Nellie: February 27, 2011 at 11:28 am

Dit is gewoon precies wat ik zocht! Dank u!

Reply Cornell: March 13, 2011 at 8:53 am

Heel erg bedankt voor die lijst.
Het scheelt heel veel zoekwerk.

Reply RT: May 21, 2011 at 10:06 am

Mijn verwachtingen zijn dat zoekmachines in de toekomst de ‘nofollow’ zullen negeren. Tot dan wordt het zoeken naar websites die je pr wel verhogen.

Reply Hoog in Google: May 31, 2011 at 11:42 am

Zeer handige site!
Dankjewel!

Reply Goodlite Lichttherapie: May 31, 2011 at 7:36 pm

Is een do-follow link op een site met een lagere PR dan je eigen website ook interessant of juist niet?

Reply admin: June 1, 2011 at 9:26 am

Een do-follow link is altijd interessant, de PR van een site met lage PR kan altijd nog stijgen.

Reply Robin: July 4, 2011 at 12:40 pm

Handige lijst. Leuke en nuttige post!! bedankt.

Reply kok aan huis: July 24, 2011 at 3:13 pm

handig :-)

Reply Sven: August 11, 2011 at 2:31 pm

Dit lijstje is interessant maar ik vraag me af of dit nut heeft voor Nederlandstalige artikels op te posten aangezien de sites in dit lijstje allemaal Engelstalig zijn. Iemand een idee hierover?

Reply Vichy Producten: August 15, 2011 at 10:00 pm

Bedankt voor de tip, Zeker dat ik hier gebruik van ga maken

Reply Vrouwen Versieren: August 19, 2011 at 8:31 pm

Bedankt voor dit bericht, wel jammer dat je op veel sites moet aanmelden om reacties te plaatsen (van dat pdfje)

Reply Profieltekst: August 29, 2011 at 10:06 am

Wat ik zelf gemerkt heb, is dat als je een link wilt krijgen van een blog. Het niet altijd van je comment hoeft te komen. Ik schrijf profielteksten voor mannen, en reageerde op een datingblog.

Toen kreeg ik een voorstel, naast dat m’n comment werd goedgekeurd (nofollow). Wilden ze ook een link van mijn website in een relevant blogartikel verwerken (dofollow). Doordat mijn website te maken had met het onderwerp ‘aantrekkelijk dating profiel’ was het voor hun interessant mijn website te vermelden.

Reply Andre: September 3, 2011 at 8:28 pm

Bedankt voor de tips, komen goed van pas!!

Reply Michel: September 22, 2011 at 10:11 am

Bedankt voor de tips, we zijn toevallig net begonnen met een linkbuilding campagne.

Reply Atti: October 12, 2011 at 10:05 am

thanx voor de lijst, ik zal er zeker naar kijken.

Reply Mindmap maken: October 25, 2011 at 6:25 pm

Wow dit is te gek.. ik ga dat: (“powered by blogengine.NET” “zoekwoord”) direct uitproberen! Echt te gek!!

Reply richard: November 1, 2011 at 10:32 pm

Super handig die lijst. Ik ga hem meteen gebruiken. Maakt het nog uit dat het buitenlandse sites zijn?

Reply stoppen met roken: November 2, 2011 at 7:41 am

geweldig die lijst. ik heb zojuist bovenaan begonnen en heb bij de eerste link al een account aangemaakt. nogmaals bedankt

Reply M. Vader: November 14, 2011 at 2:06 pm

Echt een goede lijst !, Super handig, heb er nu al veel gebruik van gemaakt.

Reply pyjama: November 21, 2011 at 3:26 pm

Zeer handig lijstje. Ik hou me sinds kort bezig met linkbuilding dus ik hou je site in de gaten:)

Reply Michael: November 23, 2011 at 1:33 pm

Dat “powered by blogengine.NET” “zoekwoord” werkt volgensmij niet zo goed als je beweert. Heb net even een paar keer op deze manier gezocht en hebt tot nu toe alleen maar blogs gevonden met nofollow. Wellicht dat ze het hebben aangepast vanwege de spam? Misschien slim om zelf even te checken zodat deze post up-to-date blijft.

Groet,

Michael

Reply Leave a ReplyClick here to cancel reply.

Name (required)

Mail (will not be published) (required)

Website

Gratis Meer Bezoekers, Schrijf Je Nu In
Naam:

E-mail adres:

rss twitter www.AssistMedia.nl advertentie Nieuws Adwords Verbeteren Voor Meer BezoekersGratis Premium Link Building ServicesWebsite Promoten met VideoNederlandse wordpress premium themesSEO Trends in 2011? Categorie AdwordsBacklinksRSS FeedsSocial BookmarksWebsite promotieWordpressWordpress pluginsWordpress themes Zoeken Archief September 2011June 2011January 2011December 2010November 2010October 2010September 2010 Tag cloud .EDU Backlinks.gov backlinksadwords verbeterendofollow backlinksnofollowSEO TrendsSocial Bookmarksupdatevideo promotieWebsite Promoten met VideoWordPress 3.0WordPress 3.0.1wordpress premium themewordpress premium themes Meta Log inEntries RSSComments RSSWordPress.org

Contact | Site Map | Disclaimer | Privacy Statement
Copyright © 2010 Website Promotie. All Rights Reserved.

SEO Powered By SEOPressor

1 comment:

  1. I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post.
    duvet covers

    ReplyDelete