Monday, January 9, 2012

Website Promoten met Video

Je Website Promoten met een Video is een eenvoudige manier om meer bezoekers te krijgen op je website,  en ik ken een manier om deze op de eerste pagina van Google te laten ranken. Ik ga je laten zien hoe je dit op een eenvoudige manier kan doen. Voor dit voorbeeld heb ik als keyword “hondentraining” gekozen, en zo als je kan zien staan er 2 video’s in de top 3 van de zoekresultaten in Google. Als we nu hieronder naar de eerste video gaan kijken zien we dat er al 4912 bezoekers deze video over hondentraining gevonden hebben, niet slecht dus. Je ziet ook dat de eigenaar van deze video in de description een backlink naar zijn website heeft staan met als doel dat er door geklikt kan worden naar zijn verdien website.


Website Promoten met Video


Een promotie video maken voor je website is niet zo moeilijk als je denkt, dit is hoe ik het altijd doe.

Voor je promotie video heb je beeldmateriaal nodig en ik gebruik altijd foto,s deze zoek ik op inmagine.com. Inmagine is een gratis service met duizenden foto’s, registreer je en zoek beeldmateriaal dat nauw aansluit bij je niche of website die je wil promoten. Download op Inmagine 5 tot 10 foto’s voor je promotie video.In de volgende stap gaan we een promotie video maken op Animoto, Animoto is eveneens een gratis service  die je in staat stelt snel een videoclip te maken op basis van een aantal foto’s en muziek. Clips van 30 seconden zijn gratis. Voor langere clips betaal je 3 dollar per stuk of 30 dollar per jaar. Maar 30 seconden is voldoende voor een promotie video.Als je de Animoto hebt samengesteld met je foto’s,  tekst en muziek kom je op de pagina waar je een titel, description en tags moet ingeven zorg hierbij dat je overal  je keyword invuld in ons geval “Hondentraining“. Als alles is opgeslagen stelt Animoto je promotie video samen en stuurt je een email wanneer dit klaar is.Als alles klaar is download je video van Animoto en wijzig dan het bestand (MP4-video .mp4) van naam naar jou keyword in ons geval “Hondentraining.mp4

Nu ben je klaar om je om je promotie video te uploaden op Youtube, zorg ook hierbij dat je met je keyword begint in de titel, in de description plaats je eerst een volle backlink naar je website die je wil promoten en dan je keyword met nog wat informatieve tekst (http://www.jewebsite.be/ Hondentraing+tekst). Dan je tags invullen en beginnen met je keyword, voor de andere tags gebruik je varianten op je keyword bv. “Hondentraining tips, clicker hondentraining, enz..“  je kan dit opzoeken met het google adword keyword tool of Google wonderwheel. Je kan dit proces herhalen op andere video site’s zoals Metacafe, Twitvid enz…


Je Website Promoten met Video, Maar hoe kom ik niet met mijn video in de Top 10 van Google?


Dit ga ik je nu even uitleggen, herinner je de bovenstaande hondentraining video nog die in de Google top 3 staat, wel ik heb heb een backlinkcheck gedaan van de url van deze video zoals je in onderstaand screenshot kan zien.


Zoals je kan zien met 4 backlinks kan je een toppositie bereiken in Google met je video, het enige wat je nu moet doen is je video link promoten. Ik persoonlijk bookmark mijn video links eerst met Socialadr. Ik maak ook een paar blog comments met een link naar mijn video en dat is het. Je Website Promoten met Video is eenvoudig als je maar de juiste trucks toepast. Vond je dit een nuttige uitleg of als je vragen hebt laat dan een berichtje achter op deze tutorial “Website Promoten met Video“.


 


Use http://www.backlinkforce.com to increase your links tremendously

No comments:

Post a Comment